Welkom bij

Wereldwinkel Gilze en Rijen

HappySoaps

HappySoaps is een 100% plasticvrij, vrolijk en Nederlands merk. HappySoaps gaat voor een plasticvrije badkamer ✨
Het zijn mooie verzorgingsproducten die 100% plasticvrij zijn en liefdevol in Nederland worden gemaakt.
Een Bar (zoals de vrolijk gekleurde zeepjes genoemd worden) gaat altijd langer mee dan de traditionele plastic variant. Daarbij zijn de Bars altijd vegan, vrij van palmolie en dierproefvrij 😍 Alles een geweldige douche- en badervaring!

Afbeelding met houten, houtAutomatisch gegenereerde beschrijving

Hieronder iets meer informatie over enkele producten van HappySoaps zoals de Shampoo Bars.
Maar wat is een Shampoo Bar eigenlijk? 🤔
Eenvoudig gezegd is het ook ‘gewoon’ shampoo. Het verschil is dat een Shampoo Bar in vaste vorm is,in plaats van in een fles.
Het grootste verschil (en voordeel!) van een Shampoo Bar ten opzichte van de traditionele fles zit ‘m in de verpakking. Voor de productie, het vervoer en de opslag is geen plastic benodigd.
Daarnaast gaat een Shampoo Bar veel langer mee dan een normale fles shampoo.
De Shampoo Bars (70 gram) van HappySoaps kun je tussen de 90 en 110 keer gebruiken, afhankelijk van gebruik en bewaarmethode. Door de vaste vorm is een Shampo Bar ook ideaal om mee te nemen.

Afbeelding met tekst, binnen, houten, toonbankAutomatisch gegenereerde beschrijving

De Conditioner Bars
De Conditioner Bars van HappySoaps zijn hét alternatief voor de traditionele, vervuilende plastic conditionerfles. De Conditioner Bar maakt je haar heerlijk zacht en zorgt dat het goed valt.
Voor een optimale hairday, iedere dag weer!
Daarbij staat één Conditioner Bar gelijk aan 3 tot 4 plastic conditionerflessen. Door de slimme samenstelling van natuurlijke ingrediënten wordt jouw haar effectief en grondig verzorgd. 100% plasticvrij en vrij van palmolie. Handgemaakt in Nederland met liefde. Goed voor jouw haar én het milieu!

Hieronder het verhaal van Marcel en Marco, de oprichters van HappySoaps

Wij, Marcel en Marco, hebben ons altijd verbaasd over het feit dat de schappen met verzorgingsproducten vol staan met plastic verpakkingen. Want wat je ook koopt, shampoo, douchegel of conditioner – je krijgt er altijd zo’n enorme plastic verpakking bij. Dat kan toch anders en beter? Dit was voor ons het startsein om een betaalbaar en duurzaam alternatief voor deze verzorgingsproducten te ontwikkelen. Onze producten moesten een alternatief bieden voor al die plastic verpakkingen, want er dobberen al 5 biljoen stukken plastic rond in onze mooie zeeën en oceanen. Het werd tijd om het cosmeticaschap eens flink op te schudden.

Met HappySoaps gaan we de strijd aan tegen plastic

In juni 2019 zijn we met HappySoaps gestart. Een vrolijk, fris en toegankelijk verzorgingsmerk voor iedereen. Al onze producten zijn een plasticvrije, bewust duurzame keuze. Voor onze producten gebruiken we namelijk geen grammetje plastic in de productie, opslag en verzending. De producten zijn lief voor dieren en de planeet: geen palmolie, vegan en geen rotzooi.

Handgemaakt in Nederland met liefde!
Alle producten van HappySoaps worden liefdevol met de hand gemaakt in onze eigen zeeperij. We hebben bewust gekozen om onze zeeperij in Nederland te vestigen, omdat we het belangrijk vinden om onze CO2-voetdruk zo klein mogelijk te houden door onnodige reiskilometers te vermijden. Door het in Nederland te produceren weten we ook precies welke ingrediënten in onze producten zitten.

Verkrijgbaar voor iedereen
Met HappySoaps willen we écht impact maken, het is ook echt niet meer nodig dat de schappen met verzorgingsproducten vol plastic staan. Om deze conservatieve verzorgingsmarkt op te schudden willen wij dat HappySoaps toegankelijk is voor iedereen. Zowel in verkrijgbaarheid als prijs. Daarom hanteren we eerlijke prijzen en zijn we constant bezig om in zoveel mogelijk fysieke verkooppunten te liggen.

Op naar een plasticvrije toekomst!
Met ons kleine enthousiaste team zijn wij constant bezig met het ontwikkelen van HappySoaps. Dit doen we met fijne natuurlijke ingrediënten, innovatieve verpakkingen en het regelmatig uitbrengen van nieuwe producten